Piotr243 - 2009-02-18 19:15:49

1.Terro:
Biegniecie z kolegą do zakładników...
a) Kolega wskakuje na zakładnik stojącego najdalej od wyjścia, a ty na zakładnika obok i na kolege. Kolega wstaje, a ty skaczesz na lampe i runda jest praktycznie wygrana.
b) Kolega kuca pod zieloną "skrzynką", skaczesz na kolege, kolega wstaje, a ty skaczesz na rure wychodzącą ze skrzynki. Runda jest praktycznie wygrana.

2. Anty:
Bierzesz SAS'a. Od respa biegniesz w kierunku mostu.
a) Skręcasz w ciemnie. Nikt z graczy cię nie wykryje (chyba, że naceluje przypadkowo na ciebie, nie trafisz za pierwszym razem). Najlepiej brać AWP i czekać, aż zobaczysz jakiegoś przeciwnika i head-shot.
b) Za mostem skręczasz w prawo, przy skrzyniach kucasz i jesteś prawieże nie widoczny. :plazma_gun:

www.managerdmp.pun.pl www.menadzer2009zuzlowy.pun.pl www.snoopdogg.pun.pl www.anglicykjo2011.pun.pl www.peugeot505.pun.pl