1.Terro: Biegniecie z kolegą do zakładników... a) Kolega wskakuje na zakładnik stojącego najdalej od wyjścia, a ty na zakładnika obok i na kolege. Kolega wstaje, a ty skaczesz na lampe i runda jest praktycznie wygrana. b) Kolega kuca pod zieloną "skrzynką", skaczesz na kolege, kolega wstaje, a ty skaczesz na rure wychodzącą ze skrzynki. Runda jest praktycznie wygrana.
2. Anty: Bierzesz SAS'a. Od respa biegniesz w kierunku mostu. a) Skręcasz w ciemnie. Nikt z graczy cię nie wykryje (chyba, że naceluje przypadkowo na ciebie, nie trafisz za pierwszym razem). Najlepiej brać AWP i czekać, aż zobaczysz jakiegoś przeciwnika i head-shot. b) Za mostem skręczasz w prawo, przy skrzyniach kucasz i jesteś prawieże nie widoczny. :plazma_gun:
|