baniak219 - 2008-12-21 00:03:45

Cennik Punktów za poszczegółną rzecz :

Zabicie kolegi z druzyny -3300$ dla zabijajacego

Rozbrojenie bomby przez CT 2750$ dla kazdego z CT

Wysadzenie celu przez T 2750$ dla kazdego z T

Wybicie przeciwnej druzyny 2500$ dla zwycieskiej druzyny

Uwolnienie zakladnikow przez CT 2000$ dla kazdego z CT + premie za zakladnikow

Przegrana druzyny 1400$ dla przegranej druzyny

Przegrana druzyny wiecej niz 2x pod rzad 1400$+500$ za kazda runde powyzej dwoch (max 2900$) dla kazdego z druzyny

Zabicie zakladnika -1500$ dla zabojcy

Zabicie przeciwnika 300$ dla zabojcy

Uratowanie zakladnika 250$ za kazdego zakladnika dla kazdego z CT

Premia za przezycie zakladnika 150$ za kazdego zakladnika dla kazdego z CT



Tryby rozgrywek

Hostage Rescue (odbicie zakładników)
Ten tryb rozgrywany jest na mapach cs_xxxxx. Zadaniem antyterrorystów (CT) jest odbicie zakładników przetrzymywanych w bazie terrorystów (T) i doprowadzenie ich do punktu ratunkowego. Terroryści natomiast musza im w tym przeszkodzić. Rozgrywka kończy się w momencie, gdy CT uwalnia wszystkich zakładników, któraś z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas przeznaczony na rozgrywkę.

Bomb / Defuse (podłożenie / rozbrojenie bomby)
Akcja rozgrywki toczy sie na mapach de_xxxxx, a glowna role odgrywają terroryści. Maja oni za zadanie przedrzeć się do wyznaczonego miejsca, w którym musza podłożyć bombę. Oczywiście CT będą im w tym przeszkadzać. Rozgrywka kończy się w momencie wybuchu bomby, rozbrojeniu jej, przez CT, stracie wszystkich graczy przez jedna z drużyn lub skończeniu się czasu.

Assassination (zamach)
Arena działań są mapy as_xxxxx. Jeden z graczy CT staje się, VIPem, którego reszta drużyny musi eskortować do specjalnego punktu ewakuacyjnego. Zadaniem T jest zabicie VIP'a a jest ono utrudnione, ponieważ mogą oni kupić jedynie niektóre rodzaje broni. Rozgrywka kończy się, gdy VIP bezpiecznie dotrze do punktu ewakuacyjnego, T zabija VIP-a, drużyna straci wszystkich graczy lub czas rozgrywki zostanie przekroczony.

Escape (ucieczka)
Ten tryb został oficjalnie wycofany w CS beta 7.0, Jednak możliwość gry pozostała. Miejscem tego rodzaju rozgrywki są mapy es_xxxxx. Zadaniem terrorystów jest ucieczka z terenu działań do wyznaczonego punktu. Nie jest to łatwe, gdyż T nie mogą kupować broni - jedyną możliwością jej zdobycia jest odnalezienie miejsca, w którym broń jest składowana. CT musza oczywiście powstrzymać T przed ucieczka. Rozgrywka kończy się, gdy polowa graczy T ucieknie, CT powstrzymają (zabija) większość terrorystów, jedna z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas. Po 8 rozgrywkach w tym trybie, role się odwracają.

www.soulwarriors.pun.pl www.lunarvampire.pun.pl www.myfantasyonline.pun.pl www.pirazyoko.pun.pl www.olimpiaursynow.pun.pl