counter strike-pun.pl cseXpert

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-01-01 16:33:09

Piotr243

Administrator

Zarejestrowany: 2008-12-06
Posty: 123
Punktów :   

Szyba

1. Otwieramy edytor VHE.

2. Tworzymy nowy plik np. poprzez naciśnięcie kombinacji CTRL+N.

3. Za pomocą narzędzia Kreator Obiektów tworzymy nowy obiekt.



4. Następnie pokrywamy cały obiekt teksturą szyby, np. GLASS_BRIGHT

5. Teraz pozostaje jeszcze przekształcić "Bryłę" w "Byt". Zaznaczamy obiekt. Klikamy na górnej belce na Narzędzia>Przekształć bryłę w byt.

Ukazuje nam się okienko, w którym wybieramy nazwę bytu, na który chcemy przekształcić bryłę.
Odszukujemy na liście byt "func_wall" albo (jeśli chcemy, żeby szybę dało się rozbić) "func_breakable" i klikamy na niego.

6. Aby szyba była przezroczysta w opcjach bytu "func_wall" bądź "func_breakable" ustawiamy kolejno:
- Tryb renderowania na: Tekstura



- Nasycenie np. na 150 (im większe tym szyba mniej przezroczysta)



Wyłączamy okienko i mamy szybę.


Jak pomogłem to dodaj punkta
http://img261.imageshack.us/img261/8286/sygnagokussj4am1.png

You know to count it count on it


DB IS THE BEST

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.niklan.pun.pl www.skijumpingmanager.pun.pl www.kibicebukowna.pun.pl www.destiny-guild.pun.pl www.pokemon-pbf-game.pun.pl